Samen met Lucius Digital en Mandy Plugge als Product Owner vanuit Digital Blend lanceerde we op 1 februari j.l. het nieuwe platform voor SOS Kinderdorpen, na 3 sprints met een doorlooptijd van 3 maanden. Voor de nieuwe website kozen we, na een inventarisatie van wensen en eisen, voor een nieuw CMS in de vorm van Drupal.  Een gaaf project om aan te werken: mooie techniek, uitdagend en een leuk, professioneel team. Deadline gehaald, klant happy! De vooruitgang ten opzichte van de vorige versie is behoorlijk: van een log, moeizaam bruikbaar, verouderd content management systeem —naar een schaalbaar en gebruikersvriendelijk Drupal platform.

Doelstellingen

Volgende doelstellingen worden gefaciliteerd in dit nieuwe Drupal 8 platform:

  • Optimalisatie donaties
  • Conversie optimalisatie
  • A/B testing
  • Customer journey management
  • CRM koppeling automatiseren
  • Mobile first
  • Marketing automation management
  • Technisch front-runner
  • Optimalisatie account management
  • Optimalisatie werving
  • Lagere bounce rates

Functionaliteiten

Een grove opsomming van ontwikkelde functionaliteiten, die helpen deze doelen te behalen:

  • Een Form builder geheel op maat
  • Flexibel content management
  • Content management workflows
  • Koppeling online betaalservice Adyen
  • Volledige geïntegreerde realtime CRM koppeling
  • Integratie Postcode -en IBAN API’s
  • Onbeperkt landing pages aanmaken.

Wil je meer weten over dit project of weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!