Samen met Lucius Digital en Mandy Plugge als Product Owner vanuit Digital Blend lanceerde we op 1 februari j.l. het nieuwe platform voor SOS Kinderdorpen, na 3 sprints met een doorlooptijd van 3 maanden. Voor de nieuwe website kozen we, na een inventarisatie van wensen en eisen, voor een nieuw CMS in de vorm van Drupal. Een gaaf project om aan te werken: mooie techniek, uitdagend en een leuk, professioneel team. Deadline gehaald, klant happy! De vooruitgang ten opzichte van de vorige versie is behoorlijk: van een log, moeizaam bruikbaar, verouderd content management systeem —naar een schaalbaar en gebruikersvriendelijk Drupal platform.
Doelstellingen
Volgende doelstellingen worden gefaciliteerd in dit nieuwe Drupal 8 platform:
- Optimalisatie donaties
- Conversie optimalisatie
- A/B testing
- Customer journey management
- CRM koppeling automatiseren
- Mobile first
- Marketing automation management
- Technisch front-runner
- Optimalisatie account management
- Optimalisatie werving
- Lagere bounce rates
Functionaliteiten
Een grove opsomming van ontwikkelde functionaliteiten, die helpen deze doelen te behalen:
- Een Form builder geheel op maat
- Flexibel content management
- Content management workflows
- Koppeling online betaalservice Adyen
- Volledige geïntegreerde realtime CRM koppeling
- Integratie Postcode -en IBAN API’s
- Onbeperkt landing pages aanmaken.
Wil je meer weten over dit project of weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!